|
Функції ІРЦ |
Завдання ІРЦ |
|
Експертно-діагностична |
ü Проведення
комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в
тому числі коефіцієнта її інтелекту (здійснюється практичними психологами
ІРЦ); ü Підготовка
висновку та розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, надання
психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до
потенційних можливостей дитини. |
|
Інформаційно-аналітична |
ü ведення
реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в ІРЦ; ü ведення
реєстру закладів дошкільної, загальної середньої, професійної
(професійно-технічної) та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття
загальної середньої освіти; ü ведення
реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічні, корекційно-розвиткові
послуги дітям з особливими освітніми потребами. ü підготовка
звітної інформації про результати діяльності ІРЦ для засновника, відповідного
структурного підрозділу з питань діяльності ІРЦ, а також аналітичної
інформації для відповідного РЦПІО; ü формування
річного плану роботи ІРЦ/фахівця ІРЦ; ü формування
щотижневих графіків роботи ІРЦ/фахів ІРЦ; ü підготовка
звіту фахівця ІРЦ про результати надання психолого-педагогічних,
корекційно-розвиткових послуг; ü ведення
журналу обліку заяв; ü ведення
обліку висновків про комплексну оцінку; ü висвітлення
діяльності ІРЦ на сайті, інформаційних стендах, дошці оголошень тощо. |
|
Організаційна |
ü ведення
діловодства ІРЦ як окремої юридичної особи, прийом документів для проведення
комплексної оцінки; ü взаємодія
з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування,
закладами освіти, охорони здоров’я, закладами (установами) соціального
захисту, службами у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо надання
психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими
освітніми потребами, починаючи з раннього віку, в разі потреби із залученням
відповідних спеціалістів. |
|
Методична |
ü надання
методичної допомоги педагогічним працівникам закладів дошкільної загальної
середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, які
забезпечують здобуття загальної середньої освіти, батькам (одному з батьків)
або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо
особливостей організації надання психолого-педагогічних,
корекційно-розвиткових послуг таким дітям; ü надання
методичної допомоги щодо складання, виконання, коригування, ІПР; ü надання
методичної допомоги щодо організації освітнього простору та здійснення
необхідних адаптацій і модифікацій освітнього процесу. |
|
Консультативна |
ü консультація
батьків (одного з батьків) або законних представників дітей з особливими
освітніми потребами стосовно мережі закладів дошкільної, загальної середньої,
професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, що забезпечують
здобуття загальної середньої освіти, та зарахування до цих закладів; ü Ознайомлення
батьків (законних представників) дитини з висновком про комплексну оцінку,
умовами навчання та надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових
послуг дитині; ü надання
консультативно-психологічної допомоги та проведення бесід з батьками (одним з
батьків) або законними представниками дітей з особливими освітніми потребами
з метою формування позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей. |
|
Надання психолого-педагогічних,
корекційно-розвиткових послуг |
ü надання
психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП шляхом
проведення індивідуальних та групових занять. |
ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР (ІРЦ) - це установа, яка створена з метою реалізації права дітей з особливими освітніми потребами віком від 2 до 18 років на здобуття дошкільної та загальної середньої освіти, в тому числі, у закладах професійної (професійно-технічної) освіти та інших навчальних закладах, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти.
Функції та завдання ІРЦ
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар