Функції та завдання ІРЦ

Функції ІРЦ

 

 Завдання ІРЦ

Експертно-діагностична

ü  Проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини, в тому числі коефіцієнта її інтелекту (здійснюється практичними психологами ІРЦ);

ü  Підготовка висновку та розроблення рекомендацій щодо освітньої програми, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відповідно до потенційних можливостей дитини.

Інформаційно-аналітична

ü  ведення реєстру дітей, які пройшли комплексну оцінку і перебувають на обліку в ІРЦ;

ü  ведення реєстру закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти;

ü  ведення реєстру фахівців, які надають психолого-педагогічні, корекційно-розвиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами.

ü  підготовка звітної інформації про результати діяльності ІРЦ для засновника, відповідного структурного підрозділу з питань діяльності ІРЦ, а також аналітичної інформації для відповідного РЦПІО;

ü  формування річного плану роботи ІРЦ/фахівця ІРЦ;

ü  формування щотижневих графіків роботи ІРЦ/фахів ІРЦ;

ü  підготовка звіту фахівця ІРЦ про результати надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг;

ü  ведення журналу обліку заяв;

ü  ведення обліку висновків про комплексну оцінку;

ü  висвітлення діяльності ІРЦ на сайті, інформаційних стендах, дошці оголошень тощо.

Організаційна

ü  ведення діловодства ІРЦ як окремої юридичної особи, прийом документів для проведення комплексної оцінки;

ü  взаємодія з місцевими органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, закладами освіти, охорони здоров’я, закладами (установами) соціального захисту, службами у справах дітей, громадськими об’єднаннями щодо надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами, починаючи з раннього віку, в разі потреби із залученням відповідних спеціалістів.

Методична

ü  надання методичної допомоги педагогічним працівникам закладів дошкільної загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти, батькам (одному з батьків) або законним представникам дітей з особливими освітніми потребами щодо особливостей організації надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг таким дітям;

ü  надання методичної допомоги щодо складання, виконання, коригування, ІПР;

ü  надання методичної допомоги щодо організації освітнього простору та здійснення необхідних адаптацій і модифікацій освітнього процесу.

Консультативна

 

 

 

 

 

 

 

 

ü  консультація батьків (одного з батьків) або законних представників дітей з особливими освітніми потребами стосовно мережі закладів дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти, що забезпечують здобуття загальної середньої освіти, та зарахування до цих закладів;

ü  Ознайомлення батьків (законних представників) дитини з висновком про комплексну оцінку, умовами навчання та надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дитині;

ü  надання консультативно-психологічної допомоги та проведення бесід з батьками (одним з батьків) або законними представниками дітей з особливими освітніми потребами з метою формування позитивної мотивації щодо розвитку таких дітей.

Надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг

ü  надання психолого-педагогічних, корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП шляхом проведення індивідуальних та групових занять.


Немає коментарів:

Дописати коментар