Семінар для батьків: «Оцінювання як мотивація: як говорити з дитиною про її академічні успіхи та труднощі»

 Дякуємо всім батькам, які долучилися до нашого семінару «Оцінювання як мотивація: як говорити з дитиною про її академічні успіхи та труднощі».

Це була тепла та надзвичайно продуктивна зустріч, присвячена трансформації стресу навколо оцінок у конструктивну підтримку та віру в потенціал наших особливих дітей.
Наші фахівці ІРЦ допомогли батькам поглянути на оцінки під новим кутом:
❌ Відмовилися від покарання: ми чітко розмежували оцінку роботи та оцінку особистості дитини, засвоївши, що низький бал — це не вирок, а лише інформація про те, що потрібно змінити стратегію.
✅ Перейшли до підтримки: навчилися фокусуватися на зусиллях дитини та її індивідуальному прогресі (відповідно до ІПР), а не на порівнянні з однолітками.
🥪 Застосували «Сендвіч»: практично освоїли унікальну та ефективну формулу зворотного зв'язку «Сендвіч» (похвала → конкретика → підтримка), яка дозволяє критикувати помилку, зберігаючи при цьому самооцінку дитини.
🗣 Тренувалися замінювати оціночні фрази (наприклад, «Ти неуважний!») на мотивувальні та конструктивні («Давай знайдемо, який крок ми пропустили, і створимо для нього картку-підказку!»).
Ми були зворушені вашими відгуками! Батьки відзначили, що отримали конкретні інструменти для зниження тривожності дитини та зрозуміли, як перетворити щоденні домашні завдання на зону успіху.
Пам'ятайте, ІРЦ — це ваш надійний навігатор! Якщо ви маєте запитання щодо застосування формувального оцінювання у вашій ІПР, записуйтесь на індивідуальну консультацію до нашого психолога.
Разом до інклюзії, що мотивує!










Немає коментарів:

Дописати коментар