субота, 2 травня 2020 р.

МЕТОДИ РОБОТИ З АУТИЧНИМИ ДІТЬМИ В ШКОЛІ


Аутичний учень в школі може вести себе як дуже маленька дитина: їй може бути важко всидіти за партою, він буде прагнути встати, пройтися по класу, перервавши урок і т. д. При цьому він може дуже швидко освоювати який-небудь складний навчальний матеріал (наприклад, іноземну мову), але потребувати додаткової підтримки педагога для засвоєння повсякденного інформації та перенесення навичок з АВА-занять в реальне шкільне життя.
Також учень може ігнорувати вчительські звернення до нього і відмовлятися від виконання інструкцій, ніби не чуючи і не бачачи педагога. Однак найчастіше він цілком здатний розуміти те, що відбувається, а зовнішнє «ігнорування» ґрунтується лише на утруднених концентрації і реакції.
Завдання вчителя – делікатно привчити учня до стабільної роботи на уроках. «Квапити події» не варто: процес повинен бути як можна більш м'яким і поступовим, оскільки зайва перевтому дитини може призвести до нервового перезбудження, стереотипних дій, істериці і т. д.

Немає коментарів:

Дописати коментар